W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Międzyrzecz woj. Lubuskie

Jeśli do nas dołączysz do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Realizacja zamówień klientów poprzez rozwijanie nowych projektów (tub) oraz wprowadzanie zmian zgodnie z wytyczonymi standardami
  • Umacnianie relacji z klientem poprzez aktywne uczestniczenie w spotkaniach z klientem
  • Zapewnienie rzetelnej informacji dla klienta oraz działów współpracujących
  • Wspieranie zespołu sprzedażowego poprzez zgłaszanie postępów i problemów z zakresu obsługi klienta
  • Aktualizowanie danych w dostępnych systemach informatycznych
  • Prowadzenie dokumentacji

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (mile widziana znajomość SAP)
  • Wysokich kompetencji interpersonalnych, kultury osobistej
  • Odporności na stres

Jako Twój przyszły pracodawca oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwie
  • Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole
  • Szansę na rozwój zawodowy z możliwością zdobycia nowych umiejętności i doświadczenia
  • Wsparcie doświadczonych członków zespołu

Aplikacje zawierające CV prosimy kierować na adres:

Dział Personalny; Essel Propack Polska Sp. z o.o.

ul. Mahatmy Gandhiego 1, 66-300 Międzyrzecz

Tel: 95 742 7965

E-mail: cv-poland@esselgroup.com

z dopiskiem: Specjalista Działu Obsługi Klienta

PRZEŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ

Prosimy o załączenie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)